Mahmut şimşek 01-04-1962-Adıyaman
Ulu baba dağından gelir gürlevik suyu
Gönülleri sıcaktır yaşlısı,genci,toyu
Yirmi sekiz uygarlıktan almış bu duyguyu
Güzeldir Adıyamanımın bu kibar huyu
Adıyamanın göbeğinde vardır kalesi
Su doludur memleketimin çepe çevresi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




harika olmuş...yüreğine ve kalemine sağlık
BANA GÖNDERDİĞİNİZ ŞİİR BAŞLIĞINI BULAMADIM BU ŞİİRİNİZDE USTACA KURGULANMIŞ BİR MISRALAR RESİTALİ DOĞAL ANLATIM HEDEFİNDE-YAŞANAN KALICI-UNSURLARI ANLATMANIZ KIYMETLİ BİR CEVHERE DÖNÜŞTÜRÜYOR VE ÜZERİNDEN YILLAR GEÇSEDE ESKİMEYECEK BİR ESER OLMUŞ EMEĞİNİZ VE GÜÇLÜ ZENGİN BİRİKİMİNİZLE!!!NİCE SAYGILAR ÇALIŞMANIZA 91+9=100 PUAN
Ah Adıyaman ne güzel bir şehirsin..Çok güzeldi şiirin Mahmutcum..Tebrik ediyorum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta