uçurtma balon alırım
sevdalı çocuğum sana
elma şekeri tadında
anılar kalır adına...
güneş sarısı bakışın
kaçar dağların ardına
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu güzel şiir için kutluyorum...
Bu güzel şiir için kutluyorum...
çok güzel bir yorum ve anlatım.
yüreğinize sağlık abim...
derya avşar
bana göre her tarafı şiir
yoruma ne gerek
saygılar
akıcı bir şiir kutlarım
akıcı bir şiir kutlarım
tebrikler. hoş ve güzel bir işleniş. tıpkı işleme gibi.
Güzel bir şiir...
Tebrik ederim..
yorumlarınız için teşekkürler hocam. ama üzgünüm sizin şiirlerinizi okudum. okuduktan saonra şiir yazdığıma utandım. herşey gönlünüzce olsun
Uçurtma balon alırım,
Sevdalı çocuğum sana.
Elma şekeri tadında,
Anılar saklanır adına...
Güneş umutlu bakışın,
Kalır dağların ardında,
Düşlerim kıvılcım alır,
Hasret tutuşur adına...
Yaralı tutsak, yıllarca,
Hayatım solar uğruna,
Yasaksın diyerek bana,
Kırılır kalem adına...
Nefesim susar seninle,
Kalırsın ebedi yolumda.
Toprak örtülür üstüme.
Dikilir taşım adı_Na...
yazan va yazdıran var olsun...harikaydı
saygılar
Bu şiir ile ilgili 22 tane yorum bulunmakta