1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Adın ebruli olmasın.
Ebruli akşamları,
Hiç sevmedim,ben.
Hayallerim söner,
Gün gurupta,sönerken.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




şiirin mükemmel bir iç sesi var sesli okunduğunda bu ortaya çıkıyor
Ebruli severdim ben ..
bu şiiri okuyuncaya kadar...
tebrikler....
Sevgili Üstadım Rahmi Nalbantoğlu
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Tebrik ediyor başarınızın daim olmasını diliyorum.
Hürmet ve sevgilerimi getirdim sayfanıza ... Lüften kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta