Bir virane gönlüm var idi gözlerinize esir düşmez iken
Korkar oldum beni azad etmenizden
Neylerim kalb-i duygularımın karşılığını bulamaz isem
Heyhat! Karşılığı varsa da yol gözlemek eder beni bitap
Neylesin söz dinlemez yine, biçare gönül...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kutluyorum duyarlı yürek kaleminizi,
Güzel dizeleri beğenerek okudum,
Bundan böyle sayfanızı sıkça ziyaret ederim,
Doğum gününüz kutlu olsun,
Nice yıllara,
Sağlık,
Başarı,
Mutluluk ve esenlik dolu günler,
Sizinle sevdiklerinizle beraber,
Saygılarımla.
Yemek yaptığımı kim söyledi?:)
fuadd rumuzlu kişiye aldırmayın siz yeterki yüreğiniz ilhama açık olsun her halukarda şiir yazılabilinir sizi kutlarım yazmaya devam hayırlı çalışmalar
çok güzel şiir ellerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim sevgiyle kalın
çok güzel şiir ellerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim sevgiyle kalın
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta