ölümüNe severdik düş söküğü gerçekleri
kıyardık birbirimize parmaklarımızdan
sen beni bilirdin gülümserdin içinden
bense ta dışımdan dışımdan
azalıp azalıp çoğalırdık bereket gibi
ben seni bilirdim yıldırım geçerdi yüzünden olur olmaz
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Gitmeler
gelmeler
yalnızların yegane hem kaderi, hem kederi
esenlikle
ölümüne giderdik üstüne
zamanın
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Gider gider gelirdik...
Hani öyle kurmaca değil,
Yora yora,
Dura dura,
Arada bir yoklardık,
Kim kime,
Nereden nereye...
Vara yoğa
Olura olmaza...
Derken,
Kim adam, kim değil
Kim öle, kim kala....
Kimin yüzünde yağmur,
Kim yıldırımdan geriye kalmış,
Yıpranmış,
Ağarmış kim kime...
Ne bileyim,
Gözümün önünden geçiverdi yıllar...
Şiir gibi işte...
Tebrikler Feriha Hanım..
Gerçekler senin, içinden içinden…
Bense ta dışımdan dışımdan…
Güzel şiir
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta