Acıtamıyacaksın,
Hayat,bugün de beni.
Çünkü,ben acınla piştim....
Dört yanım karlı dağ,
Üşüyen ruhuma sardım kendimi,
Yaşama arzum yitip giderken,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Acıtamıyacaksın,
Hayat,bugün de beni.
Çünkü,ben acınla piştim....
Özleyeceğimi,özleneceğimi bilerek,
Gidiyorum.....
Başım dik,
Adımın onuruyla.....
Yaşama meydan okuyan dizeler; ama yaşamın içinden kesitlrle birlikte. Sanırım okurlarınız da aynı tadı alacaktır. Kutluyorum.
Özleyeceğimi,özleneceğimi bilerek,
Gidiyorum.....
Başım dik,
Adımın onuruyla.....
Siz gerçekten güçlü bir insansınız sevgili Fügen Algıer.Kutluyorum ve sevgiyle öpüyorum.
Her şey güzel gönlünüzce olsun arkadaşım....
Güzel İzmir'imizin,güzel yürekli kadını....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta