İnsana hastır, ilelebet sevmek
İnsafsızlıktır, böyle isyan etmek
Sevgi var iken, siteme ne gerek
Acırım halini, düşersen derde
Seni seven bil ki, Allah kuludur
Yaralı kalbim, acıyla doludur
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




GECELİ GÜZEL BİR ŞİİR KUTLARIM SELAMLAR
kalemniz daim olsun, keyifle okudum. Tebrikler.
Yüreğine sağlık üstad.Başarılar diliyorum.Tam puan+Ant.listemde
Hos bir siir okudum yureginize saglik Dostum guzellikler sizinle olsun***Tam Puan***
Hos bir siir okudum yureginize saglik Dostum guzellikler sizinle olsun***Tam Puan***
Selamlar şiire ve değerli şairine...Saygılarımla
Aşk acısıdır bu, belim büküyor
Ayrılık der isen, canım yakıyor
Midayet yalanlar, canın sıkıyor
Etkindi.
Duyguların ahekle raksı. Tebrikler değerli şairim. saygılarımla.
Yüreğinize sağlık üstadım saygılar kaleminize
Tebrikler....Yüreğinize sağlık......Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 20 tane yorum bulunmakta