Acımayacağım
İçimde bir yerler ağrıyor
Ama neresi?
Bulamıyorum, bilemiyorum,
bağıramıyorum,
Emin ol ki dayanamıyorum.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Güzel şiir. Beğendim. Kutlarım. Selamlar...
Eğer başarabilirseniz nasıl başardığınızı bana da söyleyin üstadım.
içimizdeki yürek değilmidir acıyan hep acı çeken hep hep feryat eden yüreginiz daima mutlu olsun hiç acımasın sevgiler
Yuregine saglik :) Ustadim ne hos bir serzenis kalemin daim olsun ***Tam Puan***
Yuregine saglik :) Ustadim ne hos bir serzenis kalemin daim olsun ***Tam Puan***
tebrikler efendim + 10 pov
ne denirki...nasıl bir acıki...yaşayanmı bilir dersiniz..
bence öyle...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta