Dokunsam kızar mısın bana?
Masumca...
Ağlasam omzunda
Silinip gider misin gözyaşlarımla?
Beni yalnız koyar mısın?
Acılarımla bir başıma...
Sana doğru koştukça
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bu şiiri ilk okuduğumda -yani şu an- Orhan Veli'yi okuyorum zannettim. Ki, O'nun şiiri de şöyleydi:
'Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz
Göz yaşlarıma, ellerinizle?
... '
Bu şiir şu ana kadar yazdığın şiirlerin en iyisiydi. Tek bir kelime hatası görmedim. Şiir mükemmeldi. Eğer şiirlerinde 'vurgu tekniği'ni de kullanırsan muhteşem eserler verebilirsin. Benzetmelerin güzelliğini söylemeden de edemeyeceğim. Tebrik ederim kardeşim...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta