Ne zordur acımak
Anlamak acıları
Kendini birinin yerine koymak
Ve ona elini uzatmak
Düştüğü durumdan kurtarmak
İnsan isterde yapamaz
Ne zordur acımak
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




eveeet sevgili aksoy.
acımak lazım acınacak olana.ama acıtmadan değil mi evlat..
yine yüreğinden öpüldün.
sevgiyle kal...
www.turkticaret.net/muratti35
Her acı soyluydu
hüzüne çalrdı geceleri
insan gerçekten ister mi yoksa ister gibi mi yapar?
tebrikler Ahmet'im
Acımak kolay. hep acırız da kurtarmak zor. Ama
sen haklısın. Acımak demek, acınmayı da beklemek demek. işte o zor.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta