Şiirler yazdım ismine, bir kez olsun bakmadın yüzüme.
Gecelerin zifrini içtim senin için, uyku girmedi gözüme.
Sensiz yaşayamam diye yeminler ettim, söz verdim özüme.
Acıma, istemem, sevgidir istediğim; sevgin dolsun gönlüme.
Geceler tek dostum oldu; sevgin güneştir, ışıktır içimde.
Tek umudum, tek sevdiğim sensin, başkalarına yer yok yüreğimde.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Geceler tek dostum oldu; sevgin güneştir, ışıktır içimde.
Tek umudum, tek sevdiğim sensin, başkalarına yer yok yüreğimde.
Sensiz yaşayamam, inan sevgilim; ulaşılmaz sevdan yaradır gönlümde.
Acıma, istemem, sevgidir istediğim; sevgin dolsun yüreğime.
KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SAYGILAR...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta