Şiirler yazdım ismine, bir kez olsun bakmadın yüzüme.
Gecelerin zifrini içtim senin için, uyku girmedi gözüme.
Sensiz yaşayamam diye yeminler ettim, söz verdim özüme.
Acıma, istemem, sevgidir istediğim; sevgin dolsun gönlüme.
Geceler tek dostum oldu; sevgin güneştir, ışıktır içimde.
Tek umudum, tek sevdiğim sensin, başkalarına yer yok yüreğimde.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Geceler tek dostum oldu; sevgin güneştir, ışıktır içimde.
Tek umudum, tek sevdiğim sensin, başkalarına yer yok yüreğimde.
Sensiz yaşayamam, inan sevgilim; ulaşılmaz sevdan yaradır gönlümde.
Acıma, istemem, sevgidir istediğim; sevgin dolsun yüreğime.
KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SAYGILAR...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta