Doğrular acımı veriyor sana?
Bu yüzdenmi yalanların?
Hiç birşey hissetmez mi o ufacık kalbin?
Bu yüzdenmi sevdiğini söylerdi, küçücük dudakların...
Acı mı verdi seveni, sevmek?
Bu yüzden mi? Koşarak uzaklaşmaların..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Selamını on iki yıl sonra, bugün aldım usta... O gün gördüğün o öz, bugün bir mühür olup kalbimize kazındı. Gecikmiş teşekkürüm bir dua olsun ruhuna. Mekânın cennet, ruhun şad olsun.
Duygularda öze inilmiş. Kutlarım. Selamlar...
Selamını on iki yıl sonra, bugün aldım usta... O gün gördüğün o öz, bugün bir mühür olup kalbimize kazındı. Gecikmiş teşekkürüm bir dua olsun ruhuna. Mekânın cennet, ruhun şad olsun.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta