Yüzüme düşen kar tanelerinin buzunda bu can
Ayazında kalmışım ıssızlığımın
Yok rüzgarı yelkenimin beni savuran
Uzağındayım aşkın sahillerinin kenar kıyılarından.
Ürperişler içimde kum fırtınam
Taradıkça demiri gönül dip tenham
Ufkun alacasında sabahlarım
Kırılan boş kadehlerle dolu güvertemde tahta masam.
Sol yanımda Büyük Ada Boğaz karşımda
Gözlerimde rengi solmuş özlemlerle Moda sağ başımda
Yol vermiyor şarkılar notalar kırık
Hüzzam esmekte rüzgar mevsim ki hıçkırık
Saçlarımda oynaşan yelin adı yok
Gönlümde keyfin eseri...
Zembereğinde kırılmışım saatlerin
Başıboşluk zemherim...
Yürek kanamalar içinde baktıkça uzuyor hicran
Dilime bir Teoman Alpay şarkısı takıldı bir an
*'Böylemi esecekti son günümde bu rüzgar bütün kuşlar vefasız
Mevsim artık sonbahar...'
Cemreyi bekleyişin özlemiydi içimi burkan
Var sayınca geleceğini delice o an
Coştu dalgaları denizimin kifayetsizdi dalgakıran
Rüya değildi görülen tam anlamıyla sevdan...
Var git başımdan çek git zebani zaman
Tik takların vuruyor acımasızca sırça yanıma
Kır dümeni alabanda kır be tayfa açığa
Kaptanın mahsur kalmış anılar kamarasında...
*kiraz çiçeği*
Gönül Ersin
*'Böylemi esecekti son günümde bu rüzgar bütün kuşlar vefasız
Mevsim artık sonbahar...'
Teoman Alpay'ın şarkısıdır.
Kayıt Tarihi : 17.1.2009 01:09:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Gönül Ersin](https://www.antoloji.com/i/siir/2009/01/17/aciklar-2.jpg)
Onca güzelliğin içinde Şiir'deki sesin kendi portresini sayfaya getirip koyması için çok önemli bir nedeni olması gerekir.
Şiirin duygu akışına takılarak ilerlediğiniz zaman örtük olmasına karşın sezilebilen etkenlerden kaynaklanan bir kırılganlığı yakalayabiliyorsunuz.
İçinde bulunulan zamanın doğal tanımıyla karşıt düşen bir dönencede olunma duyumsayışı ,ruhtaki kırılmaların çapını ve boyutunu somutlaştırıyor.
Denizin dalgaları ne değin isyankarsa yürek dalgaları de ondan ayrık değildi.
Şiirde biçemin kimi kez sertlik tonuyla yer değiştiriyor olması
hicran uzamasının etkilerinden kaynaklı bir kronik dürtü müdür bilemem.
Bildiğim bir şey varsa,bu şiirin bütün disiplinleri yakalayarak kaleme alınmış olması.
Lirizmin evet;etkili sesiydi.
Güzel şarkıların o coğrafyaları/gönülleri şenlendirmesini dileyerek Şair'i kutluyor ve selamlıyorum.
Erdemle.
TÜM YORUMLAR (6)