ACI BAYRAM
Şimdi el öpmek vardı sarılarak boynuna
Muhabbetle tuttuğum elin olsun isterdim
Sıcacık bir sevginin sokularak koynuna
Başımı huzurunun omuzuna yaslardım
Şefkat insanoğluna bu kadar ram mı olur?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




teşekkür ederim gözden kaçmış varolun
Ya öksüz bayramları teadülden kaldırın
Muhtemelen gözden kaçmış tedavül olması gereken bir kelime hatalı yazılmış. Annenin vefatına duyulan hüzün çok güzel ifade edilmiş. Şiiriniz teknik ve duygu olarak harika.
Mustafa bey annenize rahmet size baş sağlığı dilerim. Saygıyla
teşekkür ederim gözden kaçmış varolun
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta