Bademçiçeğimdin benim
Beyazların en renklisi,
Pembelerin en sıcağıydın...
Karakışın bir adım ötesi,
İlkbaharın kucağıydın...
Gözlerim gözlerinde yaşardı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gözlerim gözlerinde yaşardı
Esaretlerin en hürünü,
Uysallığın en çılgınını...
Saçlarında eyleşirdi rüzgar
Giderken kokunu bürünürdü
Yalayıp geçerdi bahçeleri
Güller kokunu sürünürdü
kalemine sağlık kutlarım muhabbetle
Yüreginize saglık Hüsamettin Sungur
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta