1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Acele ile,,,,
Ne olur affeyle bağışla beni
Densizlik zannetme hırçınlığımı
Git artık deyince kırıldığımı
Biliyorsun lakin gelme diyorsun.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Elbet geleceğim gelme desen de
Baki kalan varmı? fani alem de
saygı değer aybeyim yüreğiniz dert görmesin...!
bana antoloji hakkında yol gösterdiğiniz için burdan teşekkür etmek istiyorum..
bu gün, şiirlerim sevgili şiir dostlarına ulaşmasını sayın Rahmi Nalbant oğluna borçluyum...
her adımda hem cepten hem msn den bana öyle içten öyle samimi yol geösterdiki kendisine huzurlarınızda şükranlarımı sunuyorum...
iy ki varsın rahmi abi
saygı ve muhabbetlerimle...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta