Acele et sevdiğim
Ömür geçiyor
Yüzümde kırışıklıklar
Saçlarıma aklar düşüyor
Sensiz yılların uhdesi var içimde
Seni beklerken
Yıllara yıllar ekleniyor
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çabuk gel sevdiğim
Hayat beklemiyor.
ÇOOOOOOKK HAKLISINIZ SEVGİLİ CEYDA.EN BOŞA GEÇEN ZAMANLAR SEVDİKLERİMİZLE GEÇİREMEDİĞİMİZ ZAMANLAR.KUTLUYORUM YÜREK SESİNİZİ.SEVGİYLE..
Kalabalığı koynuna dileyen, vakti gelince bizi bile istemeyen yorgun bir gecenin düş ağrısı başlayınca hiçbir şarkı kar etmez elemkar yalnızlığımıza. Hicaz besteler düşer günlüklerimize, şiire şafak sürtünür, gün kendi içinde ışıltılara bölünür ve bir yel saçlarımızı okşayarak gülüşümüze bürünür. Her sancı kendini izler sırları dökülmüş aynalarda oysa, özlemin rayları ıslak bir düşü taşırken çok uzaklara...
Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta