Dünyalık seraplar icinden cıglıklarla uyansam
Rahmet damlalarıyla efkarımdan arınsam
Gecmişimi azad edip,yeniden dogrulsam
Dönermiyim aceb pişmanlıgın olmadıgı en başa..?
Tövbeler edip ruhumu hazandan arındırsam,kurtarsam
Uykularıma nur,hayatıma gaye katsam
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




acep siirindeki serzenis ve pismanlik ifadeleri bana, FATIH SULTAN MEHMED in 'özur dileyecek söz tavir ve davranista bulunmayin ki: sonra özür dilemek zorunda kalmayin' sözünü hatirlatti.sevgili sair kardesim özkan seni kutluyor ve takdir ediyorum.selam ve dualarla...
sevgili sair kardesim ozkan bey.
seni takdir ediyor kutluyorum ben.fatih sultan mehmed diyorki: özur dileyecek bir sey yapmayin ki sonra özür dilemek zorunda kalmayin. keske bizlerde pisman olmayacagimiz sekilde yasayabilsek. selam ve dualarla...zeki acikoz.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta