Bir bir saymalı geçen günleri
Ardına baktıran sevgiler gibi
Tekrar tekrar yaşamalı zihinde
Umutları asmalı tavana
Bir gül bulmalı ama hiç solmamalı
Görmeden durulamayan bir gül
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrik ederim üstadım.harika bir şiir okudum.aynen son mısrada dediğiniz gibi yanan ateşin üzerinde yakıp umutları asmalımı tavana .evet aynısını yapmak lazım çünkü hayat tüm acı gerçekliğiyle devam edecek vademiz dolana dek .antoloji+10tampuan.size.ayrıca değerli yorumunuz içinde teşekkür ederim üstadım.
Tebrik ederim.Kadir gecenizi de kutlarım. Güzel günler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta