ben geldim...topraktan yapılmış testilerinizden su içmek için.sizinle sadece yer yüzünde değil gökyüzünden merhaba demek için burdayım.Anlamsız manalar aramıyorum gözlerinizde...kimseyi sevmek için değil maksadım....ben geldim...açın kapıyı...
bir o kadar ürkektir vücudum...
dokunursanız üşürüm...
dışarda bırakırsanız öksüz çocuk gibi olurum...
lütfen açın kapıyı...
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




Merhaba, sizi Eskişehir’li Şairler grubumuza bekliyoruz. Siz de grubun tanıtımını yaparsanız sevinirim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta