Biz yaşlandık o hala duruyor albümdeki resimde
genç taze mi taze
Dile kolay
23 yaşındaydı öldüğünde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




:-((( İNNA LİLLAHİ VE İNNA İLEYHİ RACİUN. Allah rahmet eylesin Serpil hanım... Saygılarımla...
Ablam
Biz yaşlandık o hala duruyor albümdeki resimde
genç taze mi taze
Dile kolay
23 yaşındaydı öldüğünde
ÇOK DUYGULANDIRDI BENİ..............
ALLAH GANİ GANİ RAHMET ETSİN..............
Genç yaşta hakkın rahmetine kavuşan Ablanıza Allah'dan rahmet diliyorum.Nur içinde yatsın.Saygılar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta