Islığım kendi boşluğumadır
çağırır hüzünlerimi gayda
yankı büyür yüreğimin yaylalarında...
gidişin perde perde usumda
bestelenmemiş ezgiler sızar nefesimden
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok çok güzel. Gönlünüze sağlık Kutlarım. Selamlar...
çok anlamlı güzel şiiri ve şairini kutluyorum saygılarımla 10+ ant
'Yokluğun hayat evimin kaybolmuş anahtarı
Yıllar var uşağım deyip sarılmadığın
Kendir beyazı saçların sen kokan kokun
Ben en çok seni sevdim anne! '
Mısralarında anlatım çok güçlü. Duygu dersen dorukta. Bu satırkları okuduğumda yüreğim kabardı.
İçimden ağlamak geldi. Annene özlemi ancak bu kadar güzel anlatılır. Yüreğine kalemine sağlık. Benimçalışmalarımı:
http://www.antoloji.com/mustafa_gol
adresine okuyabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta