Haydi Abbas, vakit tamam;
Akşam diyordun işte oldu akşam.
Kur bakalım çilingir soframızı;
Dinsin artık bu kalp ağrısı.
Şu ağacın gölgesinde olsun;
Tam kenarında havuzun.
Aya haber sal çıksın bu gece;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Benim akşamcı olmama bu güzel şiirler neden oldu.
Bunu şikayet olsun diye söylemiyorum. Her akşam doktorla Karadağ'dan şehri seyreleyip iki tek atmanın keyfi nede var? O esnadaki sohbetin lezzeti nede var?
Ben bulamadım
Sahi nasıl bitiyordu bu şiir!
'Al getir ilk sevgiliyi Beşiktaş'tan
Yaşamak istiyorum gençliğimi yeni baştan!'
.Benden bol yıldızlı bir on numara üstada.
.Cahit ölümden korkar diyorlar..Niye korksun ki..
Ölmeyeceğini biliyordu Cahit! Yaşıyor işte!
yazmış... insanı okurken alıp götürüyor. şiir bitince kendinize gelemiyorsunuz. iyiki yazmış. iyiki.....
dğer şiirleri gibi.şimdi ben bu adama nasıl aşık olmuyayım kardeşler?
bir an önce bu siir mutlaka tamamlanmalı..
Çok sevdiğim bir şiirdir. Duygularımı ifade ediyor. Bir an evvel tam metninin yayınlanmasını bekliyorum.
Aya haber sal
Çıksın bu gece
Görünsün şöyle gönlümce
Bas kırbacı sihirli seccadeye
Göster hükmettiğini mesafeye
Var git,
Böyle ferman etti cahit...
kim yaşamak istemez gençliğini yeni baştan?
Bu şiir ile ilgili 28 tane yorum bulunmakta