Abartmadan sevemiyorum
konu sen olunca,
Abartmamak da mümkün değil,
Bende olan her halinin abartısını
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Yüreğinize sağlık Gülay Hanım iyi bir şiir okudum.
Tebrikler kaleminize sağlık ,saygılarımla
Çok tşkr ediyorum
Beğeniye değer bulan yüreğiniz var olsun her daim efendim saygıylarımla...
güzel..
TEBRİKLER...yüreğinize sağlık sn şaire Gülay Özdemir hanımefendi.
Şiirlerinizi ve sizi destekliyorum....
En derin hürmetlerimle...başarılar dilerim...
Her şey gönlünüzce olsun..esen kalınız her daim.
Çok tşkr ediyorum Efendim saygıylar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta