Abadi Şiiri - Yorumlar

Erdal Özkan
164

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Güzel yeğenim bir ördek almış
Onunda adını Abadi koymuş
Suyla oynamayı çok seviyormuş
Paytak paytak yürür yürür ördeğin

Bembeyaz tüyleri sarı gagası
Salınıp yürürken hoştur havası

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta