yüreğim yüreğinden koptu mu
bu ayrılık mı, oyun mu bu?
aşk mı yalandı ayrılık mı
sen mi yalandan sevdin, ben mi?
bıraktığım yere kök salıp beklerken seni
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




süper valla
şiirin sonunu okumadan değerlendiriyorum şiirini.aaaaaaaaa kısmı şiire senin deyiminle afacanlık katmış...oysa şiir çok ciddi ve etkileyici...tebrik ederim dostum.
yaşadıklarımız bazen yalanmış gibi geliyor,ta ki yüreğimizin kavrulduğunu hissedene kadar.yüreğinize sağlık....
Harika ve ustaca şiir K u t l a r ı m..
Bu kadar çabuk mu gitti? aaaaaaa!
selam ve saygıyla
İnsan hayatta ya şaşıyor.
ya şaşırıyor.
-Kaleminize sağlık efendim...=:))))
______________________________
aaaaaaa ...:))))
çok güzel Ufuk tebrikler..:)
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta