yaşamımın en büyük harfi
“a”
onunla çizildi sınırlarım
o kapladı etrafımı
bilmem gereken en büyük kelimeler
onunla başlıyordu:
allah
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu da ilginç ya.. bu şairin şiirlerini yeni fakettim ve çok beğendim. bizim için bu kadar önemli olan kelimelerin A harfi ile başladığı 40 yıl düşünsem aklıma gelmesdi. helal olsun valla ne diyim ;)
güzel şiir tebrikler.
bence de ya... ben bu ömür kurt'un şiirlerini çok sevdim. hele dehlizler içinde diye bi şiiri war ki, neffis...
Ancak bir insan duygularını bu kadar güzel anlatabilir tebrikler Ömür Kurt.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta