A=van depremi
Van depremi köprü oldu,
Yüreğinden yüreğime.
Milletim yaramız sardı,
Yaram olsada derinde.
&
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Diline yüregine sağlık,sevgi ve saygılarımla.
Ömer Çetinkaya adım.
Ney üflerim saz çalarım,
Ben de böyle bir insanım.
Seherde kalkıp ağlarım,
Ben de böyle bir insanım.
Suyu havayı okurum,
Ateş'le gergef dokurum,
Ne altın gümüş bakırım,
Ben de böyle bir insanım.
Din ilim dost'u severim,
Derdim şiir gibi derim,
Mert ve dürüst'ü överim.
Ben de böyle bir insanım.
Vara yoğa sabırlıyım,
Ağzım dikili sırlıyım,
Bende senin diyarlıyım,
Ben de böyle bir insanım.
Yansam sana ışık olsam,
Dostlara inâbe salsam,
İyi olsam iyi kalsam,
Ben de böyle bir insanım.
Ömer Çetinkaya adım,
Biraz tuzsuz benim tadım,
Canımı (HAK'ka) adadım,
Ben de böyle bir insanım...
31.Mayıs,2006
CONGERİ
ÖMER ÇETİNKAYA
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta