.Aslında,
Çok da merak edilecek
Bir Kadın değildi o.
.
Sevgisi yüreğine hapsedilmiş
Bencil kollarda tüketilerek üzülmüş
Ama.. her zaman Devrimci ruhundaki
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kutlarım ustam
Sevda... Sevgi... Gönül... Adı her ne ise... Yürekte kocaman bir yeri var ya... Emeğinize sağlık.
Sevginin en yücesini yüreğime mıhlayan
Sevdalı gözleriyle canıma can katan
Varlığı ile beni hayata bağlayan
Her ne kadar gidişiyle,
Yüreğimi kızgın demirlerle dağlayan
Ardından avaz avaz sustuğum
Ve.. inadına hala çok sevdiğim
Sevda dolu yürekten dökülen şiirleriniz, içten, saf ve samimi.
Selam ve saygılarımla.
Sevdayla kurulan ilişkiyi bazen başka türlü sonlandırır yürek...En iyi şiir bilir bu durumu...Dizeler sözcülük eder aşkın öznelerinden birine...Bu şiirde olduğu üzre...Kutluyorum Değerli UÇAR'ı...Nicelerine.Erdemle.
Anlatımı akıcılığı nefis bir şiirdi...
Gönülden kutluyorum...
Saygılarımla..
adı gizli,sevgisi belli,açık sevgili .Yakıcı gerisi.
kutlarım
namık cem
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta