Sensiz geçen kara gecelerin hesabını
Tenime değen yumuşak dudaklarını
Unutmak mümkün mü bakışlarını
Severken elveda demeye dayanamıyorum
Günlerce bir adım daha atmanı bekledim
Gidiyorum dedin, gitme diyemedim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aslında elvadalar, dişlerimizi kanatırcasına ısırıp o kahrolası gururumuza mağlup olup'GİTME' diyemeyip 'kendine iyi bak' gibi veda cümlelerine yüklemek istediğimiz anlamın altında ezilen sözcüklerle gizlediğimiz gözyaşlarımızın fotografı değil midir?
Gönlünüzeö yüreğinize sağlık, selam ve saygılarımla...
Sevgi dolu yüreğiniz ve değerli paylaşımınız kutluyorum. 10 + ANT. Saygı ve sevgi ile kalın.
Şimdi nerdesin?
Dön de bir bak!
Ne haldeyim,
Çaresizim, çıkmazdayım,
Anla beni,
Duy beni! ..
Hikmet YURDAER
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta