Kırık kuşkanadı yalnızlığımda
Bir infilak ve yok oluş
Ve ben bir yaş daha doldururum
Mutsuzluğun kadehine
Büyüdüm biliyorum
Küçük baharlar geçti
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kutluyorum yüreğini harika bir şiirdi kendini anlatan bir şiirdi başarılar
buruk duygular toplamı. derinlerden gelen bir şiir akıntısı. her şiirinden çok etkilendim. yalnız biraz az sayıda yazıyor. böyle güçlü bir şair, şiirlerinin sayısını da arttırmalı. bekliyorum ve kutlarım.
Kaybederken sözleri
Baharları,
Sabahları,
Sığındım ılık akşamlara
Kırık kuşkanadı yalnızlığım da
Kondum düşlerime…
Bir yaş daha geçti
Bir yaş daha…
Ve ben hala küçük bir çocuk
Büyümüş yorgun bir çocuk…
Sessizliğinde
Söylenmemişliğinde
Uzaklığında
Karanlığında
Yürüyemeyen bir çocuk…
Kanadı kırık yalnızlıktan içten, samimi, hüzün veren, bunun yanı sırada güzel bir şiir okudum...
Tebrikler
Sevgimle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta