Beni hatırladıkça için ürperecek,
Boşanan gözyaşlarını tutamayacaksın
Boşuna zorlama kendini sevdiğim,
Biliyorum, unutamayacaksın
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Vermeseydin daha iyi olurmuş iki kıta ne
keşke bu şiirin tamamını okuyabilseydik
Kısa ve anlamı :) Yüreğinize sağlık :)
İşte bu!! ne güzel açıklamış şair Unutamayacaksın...
Ümit Yaşar Oğuzcan'ın en güzel en içten şiirlerindendir.
sitem dolu
en sevdiğim şiirlerindendir..
bir yürek fısıltısı haykırıyor dizeler...yüreğine sağlık üstadın...
Albatros - Orman'a Dönüş
Ormandan şehre indim bugün;
Bizim kanuna benzemez,
Kurallar karşıladı beni...
Ayıyım diye dövünürken,
Şehrin köprülerinde ne tilkilere,
Dayı demek zorunda kaldım.
Hiç dermiyim be demedim tabii!
Demedim de sızlayan etimin nedeni;
Düştüğüm köprüler mi?
Ormandan şehre indim bugün;
Hayatı öğrenmek için,
Malumunuz orman özgür,
Huzurlu hayvanat, ağaçlarsa canciğerimiz.
Derken, yakılan ormanları gördüm;
Göbekli bir boğa öttürüyordu borusunu,
O çok ulu arslanların sustuğunu gördüm.
Ormandan şehre indim bugün;
Eğlenmek için,
Yitip giden insanlığın girdabında;
Dökülen bir şehri gördüm.
Acıdım insan kalanlara,
Tövbe yemin ederek,
Ormanıma geri döndüm...
(albatrosunguncesi.blogcu.com)
Fikret Özdal
şiir gibi şiir....
Bu şiir ile ilgili 29 tane yorum bulunmakta