üçyıl önce
bir tedirgin güvercin
son kez uçtu topraklarından
tutamadım
okaşayamadım
gözyaşımdan aktı
kanat çırpışından vuruldum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgili Ufuk,
Daha ilk şiirinizi okuduğumda, çağdaş şiir anlayışındaki çalışmanızı
ve içtenliğini algılamaya çalıştım. İçselliğin dışa vurumu ölçülerinde
kişinin kendisinden, duyumlarından söz etmesi çok doğaldır. Bu güzel
dizelerde tatlı bir yaz melteminin estiğini duyumsuyorum. Onun sahip
olduğu yetkin gücü olumlu kılmak, sanat anlayışıyla sıkı bağdaştırmak
için dilsel konuları (yazılım, imla kuralları, dilsel konuların tümünü) çağdaş şiirler bağdaştırmanız gerekiyor kanısındayım. Başarılı
çalışmanızı sunduktan sonra o şiir sizin olduğu kadar toplumun da malı olmuştur.
Başarı dileklerimle kutluyorum... ++
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta