Bu gün...
2011'in..11 Mart'ı....
Yalova sahillerinde..
Bulutsuz bir güneş vardı...
Mart güneşinin...
Tüm parıltıları...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




11 Mart benim için çok mutlu bir gündü.Ancak 2011'in 11 Mart'ı insanlık için çok acı bir gün oldu.Ne kadar önleminizi alırsanız alın,demekki yaşanacakların önüne geçilmiyor.Allahım insanlığa böylesi büyük felaketler artık yaşatmasın....
evet büyük bir felaket deprem ve ardından tusunami Allah yarıcıları olsun ve ülkemize bu tür felaketlerden korusun tabii önce tedbirleri almalıyız sonra tevekkül. çok hatalı yerleşim ve yaılanmamız var.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta