İllegal bir sevdaydı bizimkisi,
Anarşist misali gecenin karanlığında,
Köşe başlarında duvarlar yazdım sevdamı,
Haykırdım yasadışı gösterilerde,
Gizli saklı türkü oldun dudaklarımda,
Yaşlı gözlerle söyleyip durdum,
Sonra hasretin bir polis misali yakaladı,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




güzel dizeler kutlarım.
yürekten kutlarım
tebrikler keyifle okudum..
elinize yüreğinize saglık başarılar üstad.
yüreginize sağlık çok güzel.....................
Gönlünüze kaleminize sağlık beğeniyle okudum kutlarım.
güzel dizleri yazan kelamı kutluyorum.
Begeniyle okudum
Kutluyorum
Yüreginize kaleminize saglik dizeler harika
cok tesekkürler
saygilarimi sunuyorum
yüreğinize sağlık, beğeniyle okudum, Berat Hoca'nın da emeğine sağlık. saygı ve selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 46 tane yorum bulunmakta