Karıncanın sabrıyla bezemiştik dünyayı
Küskün düşleri uyandırmıştık uykudan
Sevdalanmıştık,
sürgündeki zülüfün her teline
Tutam tutam yolmuştuk,
hasreti saçlarından
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Artık umursamadığımız manası çıkmaz biliyorum :)
Bu şiir unutulmaz bir eski lezzetin anlatımı gibi geldi bana..İliklerine kadar yaşanılan bir zaman diliminin anlatımı gibi. Belki de düşsel bir şey..
Belki de düş tadında bir gerçek gönülde yaşanan..
Yaşattırıyor da okuyanda .
sevgiyle..
aynur özbek uluç
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta