Bedri Tahir Adaklı Antoloji.com



Sen mesleğini ve efkârını hak bildiğin vakit, 'Mesleğim haktır veya daha güzeldir' demeye hakkın var. Fakat 'Yalnız hak benim mesleğimdir' demeye hakkın yoktur.

Senin üzerine haktır ki, her söylediğin hak olsun. Fakat her hakkı söylemeye senin hakkın yoktur.

Her dediğin doğru olmalı; fakat her doğruyu demek doğru değildir. Zira senin gibi niyeti hâlis olmayan bir adam, nasihati Bazen damara dokundurur, aksülâmel yapar.
..

Devamını Oku
  • Meltem Ege
    Meltem Ege 29.06.2017 - 00:50

    bayramınız bayram olsun can.

  • Reyhan Altaş Şairler Dünyası Grubu
    Reyhan Altaş Şairler Dünyası Grubu 25.06.2017 - 05:49

    Mübarek Ramazan Bayramınızı candan kutlarım.En içten dileklerimle ailenizle sevdiklerinizle birlikte güzel huzurlu mutlu günler geçirmenizi dilerim.Selam sevgi ve Saygılarımla

  • Ayhan Bayram
    Ayhan Bayram 19.06.2017 - 20:47

    Güzel bir eser ustam

Toplam 144 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR


  • Var Git Ölüm Var Git

    Ozan Ali Aydın 2

    16.08.2017 - 14:00

    ZATEN BİZ AĞUSTOS BÖCEKLERİ GİBİ
    hep saz çalmaya ve hayatı anlamsız kılmaya
    ölümü de hazırlıksız karşılamaya devam ediyoruz.

    Ölüm aslında hayatın çok net bir hakikati. Her gün vefat eden yüzbinlerce insan bu hakikatin güneşin doğması kadar net bir şekilde içinde olduğunu vazgeçilmez olduğunu or ...

  • Erenim

    Şaban Mortaş

    15.08.2017 - 06:08

    Kazanılması çok zor olan
    o mükemmel makamı kazandı
    Herkes ölecek ama böyle değil.
    Şehit olmak kolay bir iş değil
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    TEBRİK EDİYORUM.

  • Karanlıklar Şehri

    Güner Hacısalihoğlu

    14.08.2017 - 22:24

    Evet evet gayet güzel
    inanın çok hoş olmuş
    kinayeleri anlayabiliyorum
    güzel yapmışsınız, tekniği de
    güzel.
    EFENDİM TEBRİK VE
    TAKDİRLERİMLE...

Toplam 8830 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR
  • ...yahudi...

    27.12.2016 - 22:50

    Kendine ait değilse Bir ELMA İÇİN bir ağacı kesebilir.

  • şeriat

    30.06.2012 - 13:35

    Tabiat dedikleri şey, bir matbaadır, tabi’ değildir. Tabi’, ancak kudrettir. Kanundur, kuvvet değildir. Kuvvet, ancak kudrettedir. Yahut, nasıl ki bildiğimiz şeriat, insanlardan sudur eden ef’al-i ihtiyariyeyi bir nizam ve bir intizam altına alıp tahdit eden kaidelerin hülasasıdır veya devletin işlerini tanzim eden nizamların, düsturların, kanunların mecmuasıdır. Kezalik, tabiat denilen şey de, alem-i şehadetin uzuvlarından ve eczalarından sudur eden ef’al arasında bir nizam ve bir intizamı ika eden İlahi bir şeriat-ı fıtriyedir. Binaenaleyh, şeriat ile devlet nizamı, makul ve itibari emirlerden oldukları gibi, tabiat dahi itibari bir emir olup, hilkatte, yani yaratılışta cari olan adetullahtan ibarettir.
    Amma tabiatın bir mevcud-u harici olduğunu tevehhüm etmek, bir fırka askerin, idman ve talim esnasında yaptıkları o muntazam hareketlerini gören bir vahşinin, 'Aralarındaki o nizamı idare edip birbiriyle bağlayan ip gibi birşey mevcuttur' diye vahşice ettiği vehme benzer. Binaenaleyh, vicdanı ve aklı vahşi olan bir adam, sathi ve tebei bir nazarla devam ve istimrarını muhafaza eden tabiatın müessir bir mevcud-u harici olduğuna ihtimal verebilir.
    Hülasa: Tabiat, Allah’ın san’atı ve şeriat-ı fıtriyesidir. Nevamis ise, onun meseleleridir. Kuva dahi, o meselelerin hükümleridir.
    İŞARATÜ'- İ'CAZ s.146

  • şeriat

    30.06.2012 - 13:00

    Şeriat, doğrudan doğruya, gölgesiz, perdesiz, sırr-ı ehadiyet ile rububiyet-i mutlaka noktasında, hitab-ı İlâhînin neticesidir.
    Tarikatin ve hakikatin en yüksek mertebeleri, şeriatın cüzleri hükmüne geçer; yoksa daima vesile ve mukaddime ve hâdim hükmündedirler. Neticeleri, şeriatın muhkemâtıdır. Yani, hakaik-i şeriata yetişmek için, tarikat ve hakikat meslekleri, vesile ve hâdim ve basamaklar hükmündedir. Git gide, en yüksek mertebede, nefs-i şeriatta bulunan mânâ-yı hakikat ve sırr-ı tarikate inkılâp ederler. O vakit şeriat-ı kübrânın cüzleri oluyorlar. MEKTUBAT 435

Toplam 4 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR